Ahad, 15 Julai 2007

Hidup Bersama (another version)

Hahhahahah.... aku duk belek2 youtube... jumpa video lama... lebih kurang 3 tahun lepas kot video ni... im sorry to all blogger ecspecially who cannot understand MALAY because i decide to not use english in this post...sambung2 ....video ini dirakamkan di rumah flat semasa aku tinggal kat kuantan dulu... Klip ni dirakam menggunakan kamera digital je.... pinjam plak tu...kira secara spontan je rekod semua ni... sesiapa yang ada kelapangan masa tu... haaa layan aje la suara aku yang x bape best... heheh! suara tu dibuat2 tu... konon2 nak tiru orang2 zaman dolu!



Ditepi pantai yang indah
Ku duduk seorang diri
Suasana...
Sepi...

Teringat dikau diwaktu malam
Wajahmu selalu ku terbayang
Kepadamu...
Duhai sayang...

Aku meratap merayu
Pada dewi puspita hatiku
Ku tidak lupa akan janjiku
Diwaktu pertemuan kita dahulu
Hidup bersama...
Disampingmu...



Penyanyi asal : A. Ramlie
Penyanyi ciplak : Aku la.... Lan a.k.a Kudu ... / Dynasty...(nick aku dalam internet dolu2)
Pemain gitar : Taugeh (kawan baik)
Pensibuk : Anep
Lokasi : Flat Air Puteh Kuantan
Owner kamera : Juju (bekas awek taugeh)
Edited by : Taugeh

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahhaa..sakit pewut nehhh..hahha

Kudu berkata...

hehe... rileks2... kontrol... kami bukan pelawak... kami hanya ingin menghiburkan rakan2

Tanpa Nama berkata...

bru arini aku tgrk ati nk klip kt video ni.. comel ar ko kudu d zmn tuh..hehe

Tanpa Nama berkata...

bru arini aku tgrk ati nk klip kt video ni.. comel ar ko kudu d zmn tuh..hehe

Related Posts with Thumbnails