Selasa, 4 Disember 2007

Teknologi bukan geologi mahupun antropologi



Jam menunjukkan 2.00 pagi, hari apa ntah aku lupe... biasalah terlalu sibuk siang dan malam sampai hari apa dah lupe dah. Yang penting pagi-pagi esok aku kene pi dataran maybank membawa satu misi yang telah diserahkan kepadaku oleh GM ku. Hehe. Gile lah teknologi!!! Tak sia-sia kubeli hp yang agak mahal. Sekarang aku sedang menggunakan henponku untuk mengupdate blogku. Aku baru balik dari mimos melihat teknologi satelit. Teknologi yang cukup hebat berbanding apa yang aku sedang gunakan ini. Setelah 40 minit di kawasan based pencawang satelit kepunyaan mimos tersebut aku pun dapat merasakan kepeningan "radiation" daripada stesen pencawang tersebut. huh... aku pun pulang lalu menukil sepatah dua kata. Best wo tempat tu... Kalau aku tutup satu suis.. Maunye korang xleh main internet malam ni... Hahahhahahah... Apa aku merepek ni? takde kesinambungan langsung! cis... Aku post ni sbb aku nak test connection "EDGE" yang aku langgan ni.. cam best je... aku boleh masuk tenet kat mana2 jua x kira masa. hehehhe... best wo... tp kene lah bayar lebih sikit. but still jimat if u all sorang pengguna internet yang tegar seperti saya.... huh sudah la... jam skang 2.07 pagi.. esok kirja oi! chow!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails