Selasa, 21 Julai 2009

Disebalik awan nano

Dulu, bulan 2... gua pernah tulis pasal awan nano... hari ini... awan nano dah jadi famous...

Orang kata awan nano, akan jadi femes... sebab dia lagu M. Nasir ke? atau lirik sulong keluaran BUDDHI HEKAYAT? awan nano juga adalah sebuah cerita. Pernah dicerita oleh Buddhi... masa kami baru kenal... cerita yang macam kelakar, tetapi sebenarnya cukup menyentuh perasaan.


Semalam... gua sms Buddhi bila gua tengah dengar lagu Awan Nano...

"Begitulah awan nano sedia melindungi diri...." , gua hantar sms...

Buddhi pun membalas...

"Tika panas mencoba menggores pipi..... pertandingan gores dan menang! Hahaha", seloroh dia.

Gua tahu... apa cerita disebalik awan nano... awan nano... bukan sekadar lagu... ia adalah sejarah...




p/s: Buddhi hekayat masih single... good luck bro! ini gambar buddhi... waktu dolu2... kah-kah!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kirim salam kat Buddhi..

motif i jadi e?

kaseh?

-pemenat hafez-

Kudu berkata...

motif i jadi e? dulu gua pernah tanye dia... dulu dia pakai i.....
tapi i itu biasa... kalau inginkan yang luar biasa... kena buat lain pada orang... sebab itu dia pakai e... :)

Kudu berkata...

sebab itu nama penah pun hekayat... kehkeh!

sukahati berkata...

baru dgr lagu awan nano...mmg best...memula macam tak paham...lelama baru gua paham :D

Kudu berkata...

buddhi nye bahasa memang amik masa nak paham... kah-kah! terima kasih...

Related Posts with Thumbnails