Jumaat, 18 April 2008

dah dit dah dit dit dah dah dit dit dit dit dah sudah kembali



dah dit dah dit dit dah dah dit dit dit dit dah... Apa maksud semua tu? Bahasa apa? Norsheila amin punya lagu ke apa? -.- ..- -.. ..- inilah apa yang dimaksudkan KUDU dalam CW ... yang lain-lain korang cari lah sendiri maksudnye. Tereset lah plak setting blog.. ampeh tol.. Kepada semua kawan2... drop your blog here... aku nak letak dalam list... abis semua terdelete. Lama gile tak mengupdate menatang ni... Bizi ah... lagipun aku dapat mood nak post semula sebab aku baru subscribe IZZIYOU... Melayang RM699 secara serta merta.. xpelah dari aku bazirkan duit pegi enjoy atau buang tempat2 yang tak berfaedah... cuma satu je.. aku kene cari laptop baru... laptop sudah kong... line yang laju jadi slow bukan disebabkan provider tapi disebabkan komputer yang di hantui oleh virus dan segala ware yang mengancam.. cis... sekali wat speed test result macam hape ntah...yang atas tu result speed test yang aku wat... sangat slow.. chow dulu esok kije... 73 88

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails