Rabu, 12 Ogos 2009

Selamat Hari Lahir Biasa-Biasa

Semalam hari lahir, seperti yang biasa2.. takde yang istimewa... Man U Kalah pulak tu. Tapi xpe... setakat Piala Sumbangsih, aku x mahu ia jadi hadiah hari lahirku...

Sorang pun dari korang2 nie takde wish aku, aku x kisah.... nak buat macamana, aku bukan ada peminat yang ingat hari jadi aku bila... Takde apa lah... aku sudah biasa.

Masih aku ingat, 4 tahun lepas... ya! itu kali terakhir ade orang yang celebrate besday aku dengan cake.... waktu itu memang hari lahirku dan disambut pada hari yang sama... 10 ogos... malam selepas kelas malam.. waktu itu aku belajar di dungun...

Masih aku ingat, ketika itu bekas teman wanita aku cuba membuat kejutan kepadaku dan meraikan besday aku dengan beberapa kawan yang lain walau waktu itu memang hubungan kami goyah... bukan gayah!

Dia tempah cake, makanan semua... dia memang baek... aku sudah lepaskan dia, dulu lagi... skarang dia dah bahagia... aku gembira... ops! bukan itu kali terakhir... dalam aku bercerita ini baru aku ingat... tapi yang itu takde cake... patut aku tak berapa ingat...tapi x surprise... itupun bekas awek aku juga... tapi tak terkejut dan trase terharu macam yang siapkan cake untuk aku...hanya makan pizza ~ waktu itu pizza dungun baru ada, aku masih ingat...

Semalam hari jadi aku, macam biasa... tiada keramaian, tiada celebration.... takpelah! aku dah biasa.....

2 ulasan:

Cujie berkata...

amboi-amboi... yg kitorang wish tu hape..
makwe ko tak bagi hadiah ke kudu... kekek

Kudu berkata...

wish saje... kalau kasi kete wish xpe gak... yang sambut time sharp2 last tu ler yang dah ditulis tu! korang celebrate lewat! tengoklah! harini pun xde berita ade jamuan! argh!

Related Posts with Thumbnails