Selasa, 1 Disember 2009

Ninja Assassin Superb!!!!!!!! 5 Stars!


Smalam aku tengok cerita aksi ninja pembunuh upahan... mmg best.... aku ni golongan yang malas nak tengok cite2 aksi nie... aku suke cite lawak je... smalam disebabkan aku cuti... aku pusing2 kat IOI Mall... last2 sebelah malam aku beli tiket cerita "Ninja Assassin". Pelakon utamanya,

"Nama saya Rain"... itulah dia... sebelum ni aku x kenal pun sapa mamat rain ni... aku ingat dia model iklan syampoo tu aje... lakonannye memang mantap dan cool.. Dia dalam cerita ini membawa watak RAIZO iaitu ninja yang belot kepada suku kaum keluarga OZUNU yang mana dia pun dikalangan mereka... Dia belot kerana hatinya masih ada kaler "PINK".... kehkeh! Preview yang aku karang ni ceritanya seperti dibawah:

Raizo seorang anak yatim yang diambil dari suku kaum OZUNU oleh keluarga ninja yang melatih anak2 yatim ini sebagai ninja pembunuh. Raizo (rain) telah berlatih sehingga menjadi ninja pembunuh yang hebat dan paling berpotensi oleh ketua ninja.

Sehinggalah dia diuji dengan beberapa pembunuhan dan akhirnya telah belot dari suku kaum ninja dan bergerak secara berseorangan sebagai pembunuh upahan. Dia tinggal diberlin.

Dalam cerita ini wujud agen penyiasat daripada mana ntah untuk menyiasat beberapa kes pembunuhan. Ninja-ninja ini dipercayai oleh beberapa orang adalah sebagai pembunuh upahan yang diupah oleh kerajaan kononnya... membunuh je kije dorang. Ramai yang tak percaya tapi mereka kene percaya selepas adanya pembunuhan ninja yang sangat dasyat yang dilaporkan.

Sehinggalah seorang agen penyiasat iaitu MIKA CORETTI yang ingin berbaik-baik dengan RAIZO setelah membaca beberapa cerita tentang ninja serta video tape cctv yang terpampang muka raizo. Akhirnya mereka bertemu dan MIKA ingin membantu RAIZO dalam menyelesaikan hal-hal OZUNU yang kejam.

Senang cerita... korang tengok je lah!! cerita ini kalau korang tengok memang tak rugi... memang best action movie la.... terbaik!

Bawah ni ada videonye sikit! layan.....



p/s: from now on, please call me raizo... tq

3 ulasan:

MaMa Echa&Umar berkata...

saya br nk tgk esok~~

thnks 4 da info ya kudu

Kudu berkata...

berbaloi2.... seryes mmg best giler...

Ariyon berkata...

kalo citer bab pedang2 samurai mmg aku tngok punya..dah kuar blum DVD ori dia...aku nk beli buat koleksi...(bapak aku minat samurai dahh)

Related Posts with Thumbnails