Ahad, 15 Mac 2009

Macam-macam cerita

Gua baru balik dari ampang.... ayah neves & Jay pretty ugly meninggal dunia... al-fatihah... sebagai kawan gua rasa gua patut melawat.... mereka nampak tabah dan kuat...muka neves nampak kewl dengan berbaju lusuh yang gua tak penah nampak dia dressing macam itu sebelum ini. Gua x paham, astro awani pun datang... ntah sape panggil dan untuk apa... biarlah mereka kerja mereka.. apa2pun... takziah kepada mereka...

Gua lama x menulis bukan malas... tapi bz... banyak cerita patutnye tuiis tapi tak sempat... Dari sebelum gua ke Indonesia sampai lah gua balik ke Malaysia banyak cerita... banyak gambar2 hidup dunia yang patut dikongsi... Biarlah.. gua simpan cerita itu jadi sejarah...

Akan tetapi... masih awek bulan jun atau mana2 bulan gua tak temui walau dah cari hingga ke indonesia... Mungkin dhiean (cewek jakarta yang gua berkenalan di KFC Mangga 2, Jakarta)... tapi gua lupa plak nak tanye bila dia lahir... mungkin jua sape2... gua x kesah la... Skang dah nak abis bulan 3... 3 bulan lagi... aduh... penat... bila?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails