Isnin, 13 April 2009

Derita Jangkitan Ayam Berdaging Babi

Ayam babi? Lu pernah dengar ker? Siput babi gua pernah dengar la... Ini cuma bahasa rekaan saja... Gua ambil dari perkataan asal iaitu Chickenpox... Chicken = Ayam, Pox ~ Pork = Daging Babi... Kalau bahasa yang sempurna boleh gua definisikan ia sebagai Ayam berdaging babi..

Ya! Pasti ia haram! Pasti tak best! Pasti pedih!

Sengsara beb... Jangkitan benda ini melanda diri gua... Gua hanya terlantar.. Hari ini gua baru buka laptop selepas seminggu gua balik opis, rasa nak demam, tido, demam, last2 chickenpox...Muka dan macam planet marikh, atau bulan, batu kelikir, tanah gambut, dan perkara2 yang sewaktu dengannya.. Begitu dengan anggota badan yang lain.. Seperti terkena bom atom hiroshima 1947 (yeker?)

Time kasih lah kak jane ku yang mengumumkan yang gua sakit kene chickenpox ni.. tapi dorang bukan alert... bukan ada peminat pung aku ni kak ijang wooo....tadok sorang pung datang nawat mari jengok aku nih.... tadok hok nok masuk rapak setuh aku.... ahhahahahahh cakak kole berang skek... heheheh....

Gua tak tahu apa nak ckp dagh.... rasa x sedap badan... rasa nak telan orang.. semua ada... gua nak cipta satu puisi atau lirik tentang chickenpox la... nanti gua buat k.. chow!

3 ulasan:

sharamli berkata...

k a s i h a n

Tanpa Nama berkata...

isk2...sian ke mu...bapok la sakitnye...dah tue2 bru nk kene ek.

mkaw77 berkata...

jgn sedih² sgt.. bukan x nk lawat tp takut nnti kena samak lak.. :p

Related Posts with Thumbnails