Isnin, 20 April 2009

Ini Siriyes!


Gua udah sembuh deh... eh... cakap indon pulak... gua dah ok... muka bertambah maskulin... esok pagi gua start kerja... Argh lama x kerja rasa cam blur sket... Ari sabtu gua datang opis buat kezutan lah konon... Ya! Ramai yang terkezut... gua datang dengan berseluar jeans... saja datang melawat office baru.
Banyak benda yang bosan gua buat selama gua sakit dan bercuti... Sehingga gua terjumpa ini! Ya Wonderpet!!!! ahahahhaha...

"Wonderpet!!! Kami datang membantu anak gajah dalam kesusahan... Kami x besar, dan kami x kuat tapi bila berkerjasama semua jadi mudah.... yeaaaaaaaaaaa Wonderpet!!!! "Hahahahhahaha..... Patut la bebudak kecil suka nyanyi lagu nie... hehehehehe.... bosan2... duduk rumah.. Gua yang kononnya brutal ni pun terjebak sama... Tersenyum... lalu gua nyanyi sekali...

Seronok dow!! Dolu masa kecik2 gua tak suka layan kartun.... besau2 ni kekadang layan jugak....Hahahhahahahahhahahahahhahhhahahahah Ini Serious!
p/s: apa yang penting!? kerjasama! hahahhahah

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails