Isnin, 4 Januari 2010

2010 Apa lu dah buat?

2010 dah? alamak! Umur aku dah muda 1 tahun! Yahoo!!!! Bila nak ejas awek sekarang dah macam janggal, sebab awek2 sebaya aku dah ramai yang dah kawin.... Terpaksa la aku cari yang muda atau yang tua sikit, mungkin yang tua dia belum ada jodoh... Itu tidak bermaksud mereka tidak laku... Yang muda.... Hmmmmmmmm.... Masalah bila nak ngorat... dah la aku tak pandai... sebagai contoh bila aku nak ngorat awek muda2 nie....

"Awak nie umur brape?" aku tanya.

"Ermm... i 19 tahun...." dia jawab..

Aku rasa macam ok la kan 19tahun.... Pastu aku pun terpikir, nak tanye dia lahir bila.... dia jawab..

"1991!"

Alamak!!!! 1991 aku dah skolah rendah! tua nye aku!!!! ARghhhhhhh!!! damn damn damn!!!! Setelah dicongak jauhnye beza umur... aku rasa macam x jauh.... Bak kata orang tua-tua (org tua mana ntah), bila kau rasa macam tu, bermaksud kau dah semakin tua dan sepatutnya kau dah kawin!

Adeh.....

Tersentap beb! Skang lom ade awek nak kawin ngan sape? Awek kau ke?

Aku masih macam dulu, kawan baik aku? dia dah ade awek! :) aku happy untuk dia... lagipun dia dah tua... Tahniah bro! Takziah pasal arwah ibu kau.... at least kau dah ade awek... aku belum... lagipun kau dah makin tua... aku muda lagi! Argh!!! Budak 19 tahun kau diam!

Sekarang aku cuma ade satu awek baru yang aku heret ke sana kemari.. Miss Gal or nama penuhnya Mitsubishi Galant VRG..... :P Aku masih sama macam dulu... macam setelah 4 tahun lepas. masih single mingle... tengok wayang sorang2... jalan sorang2... tapi seronok babe... Awek baru aku... nama dia GAL.... Miss Gal....

Sebab bila aku jalan sorang2, aku tenang nak bershopping dan melakukan gaya bebas... Contohnya hari inie... hampir 1K aku abis... Semua benda aku sapu... puas ati!

Aku masih kat sini, sama macam 2009... harap2.... 2010 akan lebih baik! Lebih baik macam mana? Lebih baik contohnya umurku semakin muda dari tahun2 yang sudah... Boleh ke?

p/s: awek kedai CASIO tu dah ada balik...... dia cakap dia cuti... berbulan2 dia xde... hish! cuti bersalin ke?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails