Khamis, 1 Januari 2009

Homebrew Echolink Server






Kepada semua warga radio amatur yang berkelayakan dan berminat atau yang memegang lesen dan mempunyai akaun yang berdaftar untuk menggunakan echolink. Disini saya memperkenalkan "Homebrew Echolink Server" .... Server ini boleh disampung terus ke antenna dan juga internet dan dilengkapi dengan interface. Server ini didatangkan dengan CPU Pentium III dan juga interface. Anda semua diberi pilihan samada menggunakan "kotak hitam" atau rig mobile anda untuk diubahsuai dan digabungkan menjadi echolink server atau membeli full set echolink server termasuk rig (basic) didalamnya. Tempahan boleh dibuat dan kami akan menyiapkannya dalam masa 2 minggu. Kepuasan hasil kerja terjamin.... disini ada dikepilkan beberapa gambar untuk tatapan rakan2 semua.Sesiapa yang berminat boleh lah menghubungi saya 9w2kdu - 0166026036/ 0129222829. untuk barangan lain sila layari http://www.onecommunications.com.my ... credit card accepted!

Full set echolink server = RM1500 (nego)
echolink server (rig sendiri) = RM900 (nego)


chario 73 de 9w2kdu .

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nanti saya hubungi tuan... dh lama dh cr benda nie

azrul izwan berkata...

Aku tak paham fungsi bende ni;p ahaha!!

azrul izwan berkata...

Aku tak paham fungsi bende ni;p ahaha!!

mazru berkata...

x kepanasan ke ic2200 tu kudu?cam kene kurung je..

Kudu berkata...

Kalau panas boleh isi kipas.... x panasnye.... panas bukan satu masalah... kalau x panas sebenarnya masalah... kaau takut sgt panas... leh isi coolen cpu tu... uhuehueuheheuh

Related Posts with Thumbnails