Khamis, 1 Januari 2009

Kenangan 2008

kadang2 kalau mengenang kembali kenangan 2008 mungkin gua leh tersenyum... dari awal tahun sampai hujung tahun macam2 dah berlaku... bulan 7 aku accident di PD.. bulan 8 besday gua....bulan 1-5 bulan adalah bulan gua paling x berdisiplin... macam2 berlaku pada 2008.... banyak perkara2 yang berlaku pada 2008... ada yang baru berlaku dalam hidup gua seperti menaik kapal terbang, accident kereta, dan macam2 ag... gua harap 2009 lebih baik dari 2008. lupe nak cite kat lu orang... kadang2 ingat nak cite tapi bile bukak je internet... lupa nak post blog... asyik bz membuka facebook.... lupa nak post... baru2 ni dalam 2-3 minggu lepas... kereta gua telah masuk ke dalam majalah 3 tau... jadi background .... hehehhehehe lagi lama dari muka gua masuk majalah 3... biasalah org buat rencana dia adalah interview kan... so kete gua jadi background tu... gua pun ada masuk sket2... tapi korang tgk lah.... huheuhuehuheuheuheuheuh layan!!!



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

waaaa....steady mung

Kudu berkata...

steady bakpe mung?

khasyikelvin_ berkata...

huhuhu...
kete jer yg glemer...
tuan nyer low propail~
gagagagga~

Kudu berkata...

biar kite x glamer mana xpe... janji kete hensem

Related Posts with Thumbnails