Khamis, 1 Januari 2009

Selamat Tahun Baru 2009


Lama siol wa x post... letih campur best hari2 gua bz skang main badminton... semakin serius plak gua... dengan komitmen yang gua berikan, gua rasa gua kene main slalu sebab gua dah invest beli equipment yang dah mencecah lebih RM500... Dah 2 3 minggu gua dah start main smula badminton... syok jugak... sparring partner yang wajib ada... Azahari, abg Farouk (anak mami), azrul zaidi (raja lawak), irwan (opis mate), dan jugak ezanie (jurukamera bebas).... malam nie gua bertujuh je yang main... Budi (s/u kerajaan selangor kot), Mael (penulis lirik melankolik), azahari, abg farouk, irwan, muaz, dan gua aaa.... men dalam 1 jam lebeh.... dewan ada function plak... kalau x boleh blasah sampai pagi.... hajat tak kesampaian untuk bermain selama 2 tahun sbb abis main dalam kul 11.30 ... abis main gua terus lepak ngan dorang kat telawi... penaja rasmi minuman selepas habis main badminton... no celebration, no rewang2 x menentu... at least gua buat sesuatu yang menyihatkan gua.... masa lepak kat Pelita telawi, biasalah sesi mengarut bersama dorang.... macam2 idea kuar... nak tubuhkan kesatuan bulu tangkis melayu muda? hahahhahahah.... dorang semua cool dan gila2... letih nak melayan lawak dalam keseriusan itu...gua rasa mmg gua nak maintain main badminton nie... mmg gua rasa sehat gile.... stamina dah makin power... x semput2 dan pancit walau gua ni gemuk sket kan... ehhehehhe... gemuk kalau hensem macam p.ramlee takpe... hehehhehe.... tadi tahun baru gua lepak kat pelita just tgk orang2 yang menyambut.... kitorang duk sibuk sembang pasal badminton... macam2 karenah kawan2 gua.... tapi dorang best... hehhehe...selamat tahun baru kepada semua rakan2 gua yang menjengah lagi blog gua yang lama menyepi... bz lah ngan cangkulan di tempat kerja... kerja tukang kebun lah katakan.... anyway... selamat tahun baru kepada semua..... apa azam baru? lantak lu orang lah! wa nye azam nanti lah wa bagitau... heheheh






p/s : azam gua 2009: ingin menjadi hensem seperti brad pitt... apa nak jadi.. jadilah!








4 ulasan:

A t i Q a h berkata...

Azam baru orang tahun ni, membanyakkan main badminton. Langkah pertama dah dibuat, iaitu membeli shuttle cock. Racket? Pinjam orang lain dulu. Hahahahah.


Selamat tahun baru bro!

Isdaniya berkata...

Selamat tahun baru..
semoga azam itu tercapai..

Tanpa Nama berkata...

"x semput2 dan pancit walau gua ni gemuk sket kan... ehhehehhe... gemuk kalau hensem macam p.ramlee takpe"

bgus2..mesti pasni b+ hencem la kwn aku yg sorang ni...tabik spriing la beb!

Kudu berkata...

@atiqah jom ah join.....bro ade banyak racket... yang mahal bro pakai...yang murah bagi kat tiqah

@Eida
Sis... slamat2

@jamie
hehheheh... siap quote tu... ghetinye azam tu... aku try menurunkan berat badan dan membuang tayar spare skang ni....hehehheh kalau x jadi xpe... biar gemuk janji stamina power....

Related Posts with Thumbnails