Khamis, 5 Februari 2009

Awek yang lahir bulan September, May dan December..


Hari ni gua jatuh sakit... sakit sikit2... tapi alhamdulillah tuhan duga gua sikit je, selepas pergi jumpa Dr Vijay, gua disahkan ok.... dia kata gua makin hensem, terima kasih Dr. Vijay. Tapi satu je yang dia x cakap, pasal awek bulan Jun tapi apsal pulak dia nak cakap sebab dia bukan doktor cinta seperti yang digembar-gembur oleh kumpulan dewi-dewi yang agak geletis!

Sepanjang pencarian selama beberapa hari, gua masih samar2 tentang kehadiran awek bulan jun buat masa terdekat! "Hey!!! sabar, baru bulan februari..", kata hati gua.

Banyak bulan lagi....

Gua cari disetiap pelusuk gua pergi, kalau jumpa yang seperti dia adalah orangnya gua akan tegur dan bertanya, "awak lahir bulan brape?", gua tanya...

MEREKA jawab.. "apsal?"

Gua pun bagi alasan macam2, bila awek/ kanchah itu bertanyakan soalan yang sama. Takkan alasan gua nak kasi hadiah bila besday, atau gua nak kata gua ni ahli tilek nasib atau apa... tapi bab tilek tu gua pandai lah sikit... xkan gua konfom gua kata gua nak awek bulan 6. Itu semua gua dah tilek...heheh

Kelmarin, masa gua di opis, ada dua orang kanchah baru kat opis gua, sorang kanchah orang, sorang lagi tunangan orang ~ bukan hakmilik sah sapa2 pun. Gua slamber je call extension dorang,

ext 103...

Malangnya setelah gua tanya, ternyata sorang bulan September, sorang lagi awal bulan Mei... Arghhhhh!!! mana buleh kaw-tim! hujung bulan mei boleh la! Bulan september tak boleh... baik sangat macam awek 1st dulu!

Ternyata gua kena sabar, mungkin gua terlalu gelojoh...

Kata kamal (bukan nama sebenar), awek ni tak suka gelojoh2... Mungkin itu taktik yang buddhi hekayat gunakan untuk menakluki hati Wu-Lan... tapi, tak gelojoh pun, bahaya...ternyata gua yakin sekarang Wu-Lan sudah pasang dua...

Awas saudara BH, mungkin orang yang bersama Wu-Lan didalam taksi itu adalah gua. Kaji asal-usulnya dahulu, mungkin Wu-Lan merahsiakan tarikh lahirnya daripada lu! Wu-Lan lahir bulan 6 kot! hhehheheheh

Awek yang lahir bulan disember itu juga menghantui gua.... Dia lebih chantek dari Wu-Lan luaran dan dalaman. Tapi kenapa disember? bukan jun? mungkin 6x2 = 12? Boleh kaw-tim ka?

Gua termenung, lalu tidur.... mungkin awek bulan Jun akan gua temui esok hari, bukan hanya dalam mimpi.... seperti Wu-Lan

4 ulasan:

Hanys Jehari berkata...

peliknya ko ni.. cubaan jatuh cinta dengan awek bulan 6.. sekali kalau ko dha tangkap cintan dengan awek bulan 6, dan ko baru tau dia bukan bbulan 6, mcm mana??

Kudu berkata...

apa senang sangat soklan kau ni hanys.... dah tentu aku cancel kan semua cinta aku... sebab dia dah tipu aku.... dah tentu dia tak layak... kalau dia kata dia lahir bulan 12... dia jujur dan mungkin akan mengeluarkan sifir 2 untuk menggadakan bulan jun menjadi disember.... paham? kau lahir bulan bape? ko ngan wu-lan sama je...

Hanys Jehari berkata...

aku lahir bulan jun + 2 bulan lagi.. ogos la..

Kudu berkata...

alamak..... hanys cm cuba bermain matematik plak

Related Posts with Thumbnails