Selasa, 3 Februari 2009

Gua pasti dapat awek yang lahir bulan Jun

Gua pasti gua akan dapat... pada bulan 6 atau pun Jun, gua akan dapat kanchah/ awek yang juga lahir pada bulan Jun. Kenapa bulan 6? Ada rahasia disebalek bulan 6.

Gua selalu tegaskan kepada Kak Suzi, Kak Ujie, Kak Ijan, (semua ni akak2/bini2 orang kat opis gua) dan beberapa orang lain yang gua nak awek lahir pada bulan 6.

Gua pasti awek yang lahir pada bulan Jun akan muncul menjadi awek gua. Orangnya puteh gebu, pakai tudung (kadang2 x), pandai bergaya, penuh kelembutan, paham gua dan tinggal disekitar lembah klang~senang nak dating. Seperti buddhi hekayat juga, gua punya kanchah nanti pasti cantik dari wu-lan yang digembar-gembur slalu dijendela. Karena Wu-Lan itu lahir pada bulan April tahun apa gua tak pasti. mungkin tahun naga atau monyet.

Pastinya Fasha Sandha bukan lahir pada bulan Jun sebab dia lahir pada bulan Mac, gua benci


Gua tegaskan sekali lagi! gua pasti akan menyukai bakal awek gua yang lahir bulan Jun. Tatkala itu gua akan jumpa dia sekali seminggu (cukup la) dan akan membawa dia jalan2. Dia pasti suka gua bawak dia jalan2 dan shopping di Sunway Piramid, IOI (dekat dengan rumah), Pavilion (gua taknah plak masuk), One Utama, Mid Valley dan tidak lupa juga OUG Plaza sebab dekat dengan office gua.

Kami akan berjalan berpimpinan tangan ~ kalaupun dia tidak suka mesti ada caranya yang menampak kami mesra seperti couple2 diluar sana yang sebenarnya tidak tahu mana arah tuju hubungan mereka... gua percaya, awek yang lahir bulan Jun ini memang best. Cuma kadang2, mereka ini mungkin ada sedikit ego. Gua akan mula melanggan majalah remaja dan membaca ruangan zodiak untuk membaca apa keinginannya pada setiap bulan. Tapi gua x suka pulak membaca buku.

Dengan harapan awek itu muncul diblog ~ tak main internet pun xpa yang penting memberi sinaran kepada gua. Tetapi tidak perlu terlalu cerah hinggakan ramai yang silau dek sinaran yang bakal awek gua pancarkan. Wahai awek bulan Jun, Hadirlah engkau pada bulan Jun ini, gua sudah bersedia menerimalu tapi bukan menerima malu sekali lagi.

Yang sudah, pasti gua kenang. Mana lu sekarang?

Gua telefon lu tak angkat, gua tak paham macam gua plak yang tinggalkan lu. Lu pigi mana dengan panchang baru yang kononnya kawan lu tapi gua tak kisah sebab itu pilihan lu. Dulu wa sampah dimatalu. Cuma satu, sebelum awek bulan Jun hadir, gua berterima kasih kepada yang pertama kerana mengajar gua dalam bab2 kanchah dan chenta. Moga lu bahagia sebab lu tak salah, lu bagus, lu memang patut dapat dia. Coma gua memang tak sesuai dengan lu sebab lu lahir bulan September. Moga lu jadi pendidik anak bangsa.....

"Gua pasti bulan Jun ini gua dapat awek yang lahir bulan Jun!!!!!"


p/s: kalau awal bulan Julai atau hujung bulan Mei kira boleh la... kaw-tim! hehe

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Over confiden ni!

sharamli berkata...

huh..

asal la aku dilahirkan pd bulan januari..

sgt frust....hua3

Tanpa Nama berkata...

apalah malang sbb aku lahir bulan jun! cis! uwekssss!

Buddhi :+)

Kudu berkata...

alamak... lu tipu nie.... mustahil! konfom lu lahir bulan 4... sama dengan wu-lan

Tanpa Nama berkata...

Maafkan gua... gua tak sembahyang malam tadi! ~ Buddhi Hekayat

CS @ Mama AA's berkata...

hope tercapaila hasrat tu ye?
klu x kang ade yg buat n3 menonggeng lak hikhik

khasyikelvin_ berkata...

hahaha
pokcik KUDU...
keep waiting and searching ya!

Cujie berkata...

agak² la kudu...
anak kak cujie... Alesha yang lahir akhir bulan mei... tu boleh enggak?

hantaran akak bagi diskaun la... 10% boleh...

Dhul Fiqar berkata...

Konfiden tu penting bro..gudluck,haha

Related Posts with Thumbnails