Rabu, 18 Februari 2009

Port Dickson ~ Ipoh ~ Kota Bharu ~ Bandung

TEGAS... Gua tengah menegaskan bahawa minyak yang gua tengah jual tu bagus... 2 orang awek ini bersetuju dengan kata2 gua. Mereka hampir membeli minyak yang gua jual.


Port Dickson

Ya... gua baru jugak balik dari pd. Ada family day dengan bebudak office. Dia datang sekali walau dah tak seopis, bagai satu rancangan yang sudah diatur oleh tuhan. Ya gua seronok sangat.. tapi itu sudah lepas. Gua susah dah nak jumpa dia, sebab dia bukan awek bulan Jun. Tapi gua mmg suka dia. Gua call dia x angkat, ya gua pasti dia bukan tak nak angkat.

Ipoh

Masa dekat PD, gua dah dapat berita yang gua kena ikut CEO gua pergi IPOH. Ya, gua tak bantah, gua akur menjadi supir. Gua akan pergi ke Ipoh pagi ni. Ya! gua yakin gua boleh tercacak pukul 7.30 depan rumah CEO. Walau gua masuk opis pun slalu lewat, tapi kalau sebut saje pasal janji dengan CEO, hanya sekali gua lewat. Itupun masa gua mula2 masuk kerja dulu.


Kota Bharu

Ya! gua dikejutkan lagi dengan berita yang gua kena pergi Kota Bharu. Cis! Bosannya! Tapi gua tak dapat elak sebab musababnya gua pandai kecek klate... apa kejadahnya. Gua orang KL siot! Nate sungguh. Menyesal plak menguasai bahasa kelantan. Tapi gua akur. Gua memang pasti pergi sebab gua dah book tiket. Khamis jam 10.35 pagi kalau x silap. Balik Jumaat malam. Ya! Gua x akan jejak awek bulan Jun di kelantan. Sebab musabab gua mmg x sempat cari.

Bandung

Ya! Baru petang tadi gua berjaya buat passport dan dapat pada hari yang sama. Walau terpaksa tukar I/C, gua gigih dan akhirnya berjaya. Ya!!!! Gua pasti akan pergi ke bandung! Dengan paspot yang sah sehingga 2014... ya! pasti selepas ini gua akan kuat melancong! Gua yakin awek bulan Jun ada dikota Bandung! Gua tengah fikirkan bagaimana gua nak bawa dia ke Malaysia. Sampai saat ini gua fikir, mengantuk... dan terus tidur.


p/s: kawan2, tolong kejut gua pukul 5 pagi nie.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

da 5 ptg da ni....

DrSam berkata...

selamat menjejak awek bulan Jun :)

Tanpa Nama berkata...

jgn lupe ole2 buat gwe dri kota bandung ya pak wulan!! hehe

Kudu berkata...

ya... tq... ya! gua juga akan ke Jakarta.....

Related Posts with Thumbnails