Khamis, 14 Ogos 2008

Brilliant Blog Award

1st of all, i would like to thank to ALLAH SWT because of give me the opportunity to live in this world and write on this virtual world. 1000 Thank you also to my family for the support. eh..... macam menang anugerah filem amerika lak... anyway... Thanks to eida for the award....gua sebelum ni tatau plak kewujudan award2 ni.... so... gua pun nak meneruskan perjuangan mereka2 membuat award ini dengan menyampaikan bagaimana cara2 nak menyertai geng-geng yang slalu bagi award dan menerima award ni.... disini step2nya....

1. Letak logo award ni dalam site (ikut korang lah nak letak kat mana janji lu orang suke)
2. link kan award to dengan link blog rakan yang memberi award kepada anda
3. calonkan / bagi anugerah ini kepada 7 rakan
4. setiap nama tu letak link mereka yang nak diberi (untuk kepastian dan kesenangan)
5. bagitau calon2 tu yang dorang tercalon...

itu je... mudah je... skang ni tugas gua lak nak pilih sape gua nak kasi.... calon2nya adalah:

1. Kak suzi
2. Peyus a.k.a botak
3. The Boleh Blog
4. Sweet vanilla caramel
5. Jamie
6. Beirut Kingdom
7. Layan Kepala

Itu saja... tq 73 88. sesiapa yang berkenaan... sila claim ok!

5 ulasan:

peyus berkata...

dgn rase bangga,akan aku claim award ini..=)

13may berkata...

oh! tima kasih sedara :)

.TYRA. berkata...

hurgh...bro kudu ku yg encem!!
miahaha!!
adeyh cne nk claim award nie..sat2..:)
kamsahamnida uppa!!

Kudu berkata...

baca post ni... misti akan paham... jangan malas membaca.... hehehheheheheh tanamkan budaya membaca dalam idup anda... huhuhuhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

halamak, gua kena tag lah pulak...anyway thanks..

Related Posts with Thumbnails