Isnin, 11 Ogos 2008

Nitrus terkantoi dalam Wakenabeb




Nitrus.. Kumpulan rock yang ditubuhkan pada zaman 90an lagi. Tapi kurang publisiti kerana mungkin mereka ini low profile atau macam2 kemungkinan. Gua kenal ngan diorang ni dah 4-5 tahun dah. Memang low profile dan dorang ni best samada di luar atau di atas pentas. Sekarang album ke 2 mereka telah mula dijual di pasaran. Nak dijadikan cerita, baru2 ni gua dah terlibat dalam wakenabeb untuk mengenakan dorang ni. Satu pengalaman yang best jugak lah bila nak prank kawan2 ni.. Bukan senang pakcik2 makcik2 oi! gua dan juga kawan2 lain letih jugak lah menunggu dorang ni turun dari studio... sehinggalah mereka di prank! hahahah kalau korang x tengok, sekarang gua kasi tgk... Gua ada jugak lah dalam scene last2 sebagai pelakon pensibuk! memalukan je...huhuhuhu



Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails