Selasa, 12 Ogos 2008

Teka-teki yang nak kena penampor

Gua boring2... gua bukak web2 macam gua.com.my atau guatempurung.com atau guarana.net ... Gua takde ape nak buat... gua listkan teka-teki yang menyakitkan hati gua sehingga gua post dalam blog gua... Dan teka-teki macam ni la slalu gua dengar dari mulut kawan2 gua bila diajak berteka-teki... tak ilmiah langsung! heheheheheh ok layan....



1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?


Jawapan: LUBANGun pagi2, tarik selimut pastu lu tido balik....


2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?

Jawapan: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M opp!!! salah EPL laaa


3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?

Jawapan: Kuih salah bikin.


4) Binatang ape yang power dlm bab berKarate?

Jawapan: Kuda belang....cube kira brape black belt dia ade.


5) Siape yang menemukan dompet kulit?

Jawapan: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.


6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?

Jawapan: Pintu yang ade tulis 'TARIK'


7) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?

Jawapan: Pembohong...


8) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?

Jawapan: Usus


9) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?

Jawapan: Kutu rambut


10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?

Jawapan: Neneknye si katak


11) Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

Jawapan: Sbb lelaki ni kan 'buaya'


12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?

Jawapan:Sekretari baik........ ......... .'Selamat pagi Boss'

Sekretari kurang baik........ ...'Dah pagi ni Boss'


13) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?

Jawapan: Dua-dua tak kenal korang...heheheh


14) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?

Jawapan: Tukang gali kubur


15) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?

Jawapan: Tahi hidung


16) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?

Jawapan: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...


17) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?

Jawapan: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ....gile

ape...


18) Gajah terbang dengan ape?

Jawapan: Dengan susah payah......


p/s: gua tak bertanggungjawab atas lempang2 atau penumbuk yang korang akan dapat dengan teka-teki ini... mungkin anda akan dimaki hamun... harap maklum.

4 ulasan:

.TYRA. berkata...

thanx bro..soo in pown da letak ur link......:O

teka teki tu mmg haprak wakakak!!

Kudu berkata...

bila dibaca tak sakit hati... tapi... kalau disoal dengan mulut... memang menyakitkan.... ada satu lagi soalan. Lupe nak list...

Antara Imam dan Bilal Siapa paling kejam?

haaaa jawab....

Tanpa Nama berkata...

Salam kudu..
memang merapu.. gua bagi 5 bintang....

Unknown berkata...

Bilal sebab dia paling banyan pergi tengok jam

Related Posts with Thumbnails